Հետադարձ կապ

Հարգելի հաճախորդ, 

Կարող եք ուղղել Ձեր հարցադրումները Ինեկոբանկին հետևյալ դիմում-հայտի միջոցով
կամ կապ հաստատել Ինեկոբանկի հետ հետևյալ եղանակներով․ 

    • Ընթացիկ հարցերի կամ առաջարկների համար խնդրում ենք դիմել  customer.care@inecobank.am էլ․ հասցեին, և մենք կպատասխանենք Ձեզ առավելագույնը 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում։`

    • Շտապ հարցերի դեպքում խնդրում ենք դիմել InecoMobile հավելվածի «Առցանց կապ» բաժնի միջոցով, և մենք կպատասխանենք Ձեզ հաշված րոպեների ընթացքում, 24/7 ռեժիմով։

Եթե ունեք հաշիվ Ինեկոբանկում, ներբեռնեք InecoMobile հավելվածը, գրանցվեք և բացահայտեք թվային բանկինգի հնարավորությունները։
Իսկ եթե դեռ չունեք հաշիվ,հոգ չէ, դիմեք առցանց և հեռահար նույնականացմամբ Ձեզ համար կբացվեն բանկային հաշիվներ։

  • Բողոքների դեպքում խնդրում ենք ներկայացնել դրանք complaints@inecobank.am էլ․ հասցեին կամ աջ կողմում առկա  դիմում-հայտի միջոցով, որոնց պատասխանը կտրամադրենք Ձեզ առավելագույնը 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում։
  • Առաջարկները, դիմումները և Ձեր հարցերը կարող եք ներկայացնել նաև փոստով` «ԻՆԵԿՈԲԱՆԿ» ՓԲԸ, 0001, ՀՀ, ք. Երևան, Թումանյան 17 հասցեով, կամ զանգահարելով  +374 10 510 510 շուրջօրյա գործող հեռախոսահամարին։

Հետադարձ կապ

Թարմացված է 25.12.2023 11:19