Հետադարձ կապ
Հարգելի հաճախորդ,
Կարող եք ուղղել Ձեր հարցադրումները Ինեկոբանկին հետևյալ դիմում-հայտի միջոցով
կամ կապ հաստատել Ինեկոբանկի հետ հետևյալ եղանակներով․
Կարող եք ուղղել Ձեր հարցադրումները Ինեկոբանկին հետևյալ դիմում-հայտի միջոցով
կամ կապ հաստատել Ինեկոբանկի հետ հետևյալ եղանակներով․
-
Ընթացիկ հարցերի կամ առաջարկների համար խնդրում ենք դիմել customer.care@inecobank.am էլ․ հասցեին, և մենք կպատասխանենք Ձեզ առավելագույնը 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում։`
-
Շտապ հարցերի դեպքում խնդրում ենք դիմել InecoMobile հավելվածի «Առցանց կապ» բաժնի միջոցով, և մենք կպատասխանենք Ձեզ հաշված րոպեների ընթացքում, 24/7 ռեժիմով։
Եթե ունեք հաշիվ Ինեկոբանկում, ներբեռնեք InecoMobile հավելվածը, գրանցվեք և բացահայտեք թվային բանկինգի հնարավորությունները։
Իսկ եթե դեռ չունեք հաշիվ,հոգ չէ, դիմեք առցանց և հեռահար նույնականացմամբ Ձեզ համար կբացվեն բանկային հաշիվներ։
- Բողոքների դեպքում խնդրում ենք ներկայացնել դրանք complaints@inecobank.am էլ․ հասցեին կամ աջ կողմում առկա դիմում-հայտի միջոցով, որոնց պատասխանը կտրամադրենք Ձեզ առավելագույնը 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում։
- Առաջարկները, դիմումները և Ձեր հարցերը կարող եք ներկայացնել նաև փոստով` «ԻՆԵԿՈԲԱՆԿ» ՓԲԸ, 0001, ՀՀ, ք. Երևան, Թումանյան 17 հասցեով, կամ զանգահարելով +374 10 510 510 շուրջօրյա գործող հեռախոսահամարին։
Թարմացված է 25.12.2023 11:19